Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Στον έρωτά σου





Ο πόνος ντύθηκε χαρά
σε χείλη τρυφερά..
Φιλώντας τα δυο χέρια σου
μ' ανέβασες στα αστέρια σου
ήμουν πια εκεί
στο κάλεσμά σου.

Η νύχτα φόρεσε ψυχή
εγώ και εσύ μαζί..
Λιώνοντας στον ιδρώτα σου
ανάμεσα στα χνώτα σου
βρίσκομαι μπροστά
στην αγκαλιά σου.

Το ρίγος έκρυβε ηδονή
τα χάδια στο κορμί..
Φιλώ γλυκά το στόμα σου
αγγίζοντας το σώμα σου
και χτυπάει με τρέλα
η καρδιά σου.

Ο θάνατος μοιάζει ζωή
πνοή μες στην πνοή..
Κοιτάζω τα δυο μάτια σου
ενώνω τα κομμάτια σου
κaι έπειτα χαϊδεύω
τα μαλλιά σου.

Η ζάλη έφτασε ουρανό
και εγώ σε τυραννώ..
Ακούω κάθε λέξη σου
κρεμάμενη στην έλξη σου
είμαι τώρα πια μόνο
δικιά σου.

Το πάθος έγινε φωτιά
τα μάγουλα καυτά..
Μετρώ ανάσες και σφυγμούς
ακόμη και τους στεναγμούς
κaι έχω πια δοθεί
στον έρωτά σου._

Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2018


Mαρία Πεπικίδου: Συγγραφέας, Ποιήτρια
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου