Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Σαν όραμα γλυκό


Ήρθες σαν άγγελος γλυκός 
κοντά μου να πλαγιάσεις
πλάι μου ήλιος δυνατός 
ζεστά να μ' αγκαλιάσεις.

Νόμιζα όνειρο πως ζω 
που γρήγορα τελειώνει
ήσουνα θαύμα αληθινό 
που όλα τ’  αναστατώνει.

Να φυλακίσω τη στιγμή 
που είσαι εδώ μαζί μου
το πάθος να ελευθερωθεί 
κι η δόλια η λογική μου.

Η μοίρα σου να γίνω εγώ 
κι εσύ το πεπρωμένο
το απροσδόκητο να δω 
κι ότι είναι δοσμένο.

Στα χάδια σου να υποταχτώ 
και να με εξουσιάζεις
για σένα να θυσιαστώ 
όσο με εκστασιάζεις.

Με την ψυχή να σ' αγαπώ 
να σε μεταρσιώνω
κι όλη με πόθο να δοθώ 
να σε μετουσιώνω.

Θάλασσα γη και ουρανός 
ζωή παραδεισένια
όλος ο κόσμος του φωτός 
μες στα δικά μου χέρια.

Ερωτική συνεύρεση 
σε πλήρη αρμονία
με ελεύθερη προαίρεση 
η δική σου παρουσία.

Υποσυνείδητα περνάς 
και πιο βαθιά στο αίμα
θες στην κορύφωση ζητάς 
να πάμε ως στ' αστέρια.

Μεσ' απ' τα πλάτη του μυαλού 
κλέβεις το λογισμό μου
πέρα απ' τα όρια του θεού 
φτάνεις το συνειρμό μου.

Κι όλοι οι χτύποι της καρδιάς 
αγγίζουν ως στο τέρμα
πλησιάζεις και παρακαλάς 
σαν χάνεσαι στην τρέλα.

Και του κορμιού οι αισθήσεις μας 
το χρόνο σταματάνε 
κι όλες οι διαισθήσεις μας 
την ένωση ζητάνε._

© Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου