Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Ένα τραγούδι έγραψα




Βρήκα τον τρόπο για να ζω
 να βρίσκομαι κοντά σου.
Ένα τραγούδι έγραψα
να μείνει στην καρδιά σου.

Να σου θυμίζει πως πονώ
που έφυγες μακριά.
Τα όνειρά της ψυχής μου
δικά σου τα κρατάς.

Oι αισθήσεις θα ξυπνούν
περασμένες αναμνήσεις.
Βρες το δρόμο που έχασες
κοντά μου να γυρίσεις.

Μου λείπει η ανάσα σου
το γέλιο, η φωνή σου.
Μου είπες πως θα μ' αγαπάς
θα' μαι μόνο δική σου.

Τώρα στιγμές αναπολώ
με δάκρυα στα μάτια.
Ότι είχα στο χάρισα
μα το έκανες κομμάτια.

Σ' αγάπησα και σ' αγαπώ
όπως στα παραμύθια.
Στο όνειρο και στη ζωή
αυτή είναι η αλήθεια.

Ταξίδια αναβλήθηκαν
φιλιά γεμάτα πάθος.
Τα όνειρα μας ξέβαψαν
για ένα μοιραίο λάθος.

Σε είδα χτες μες στη βροχή
με θολωμένο βλέμμα.
Κοιτούσες γύρω επίμονα
σαν να έψαχνες εμένα.

Όσο διαρκεί το όνειρο
στάθηκε η μορφή σου.
Όλο τον κόσμο έχασα
απλά για μια στιγμή σου.

Γλυκιά αμαρτία σε φυλώ
στα βάθη της ψυχής μου.
Και τα σημάδια σου μετρώ
επάνω στο κορμί μου.

Ένα τραγούδι έγραψα
ν' ακούς όπου πηγαίνεις.
Στα χείλη σου να κρεμαστώ:
Mείνε εδώ, μη φεύγεις.

Κι έμεινα με το ρεφρέν:
Mε κάθε αντίο μαθαίνεις.

Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2012

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina73

1 σχόλιο: