Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Μονόδρομος


Αγάπης μονόδρομος.
Όνειρα κι ελπίδες.
Αρχή της ιστορίας.
Της ζωής, το Πάθος.
Η ομορφιά του κόσμου.
Του Θεού προσδοκία.
Η δική μας πορεία.

Στο γαλάζιο..
Tου ουρανού.
Στα στρώματα..
Tου φεγγαριού.
Ζωή..
Μέσα από στίχους.
Παράδεισος..
Σε άσπρους τοίχους.
Η θέληση..
Να 'μαι κοντά σου.
Στην αγκαλιά σου.
Λαχτάρα μου..
Στην προσμονή.
Στην εκπλήρωση.
Μες στα όνειρά σου.

Η δύναμή μου.
Η Ανάσταση μου.
Στη μέρα, στη νύχτα..
Στην στιγμή μου.
Ψυχή μου..
Χαμόγελο μου.
Γέλιο γλυκό μου.
Είσαι η αιτία για να ζω..
Στο όνειρό μου.

Τέλος στα ψέματα..
Οι ενοχές.
Θα συνεχίσω..
 Να ονειρεύομαι..
Όπως στο χτες.
Τη λάμψη του ήλιου..
Επιθυμώ.
Τη δόνηση των αισθήσεων..
 Νοσταλγώ.

Μια υπέρβαση δηλαδή.
Μαζί ως στην άλλη ζωή.
Εγώ κι εσύ..
Για ένα ταξίδι..
Μεθυστικό.
Να παραδώσω..
Ότι αγαπώ.

Ναι..
Όσο υπάρχω.
Ναι..
Όσο Ζω.
Τον κόσμο ας χάσω..
Γι' αυτά τα μάτια..
Ας χαθώ!!!

 Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.


Poem by, toxotina73


Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου