Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Το φιλί της αγάπης




Ήρθες απόψε να με βρεις
μες στ' όνειρό μου
φιλί γλυκό στα χείλη
μου ‘δωσες μωρό μου
και εγώ σου άνοιξα
να μπεις στην αγκαλιά μου
την ευτυχία είχα
μπρος στα βλέφαρά μου.

Άνοιξες πόρτες που κανείς
δεν είχε ανοίξει
τόλμησες κι άλλα που κανείς
δε θα τολμήσει
και εγώ σε χάιδεψα απαλά
στο πρόσωπό σου
σου είπα μην ανησυχείς
είμαι ο άνθρωπός σου.

Έμαθες ότι είχα κρύψει μέσα
στο μυαλό μου
έψαξες κάθε πόνο βρήκες
και καημό μου.
και εγώ σου ζήτησα να είσαι
η δύναμή μου
να γίνεις πάθος τρυφερό
κάθε στιγμή μου.

Γκρέμισες τοίχους που κανείς
δεν είχε ρίξει
έζησες τόσα που κανείς
δεν είχε ζήσει
και εγώ σε πήρα κι ανεβήκαμε
στα αστέρια
τον κόσμο όλο εγώ κρατούσα
στα δυο χέρια.

Τίμησες καθετί που είχα
στην ψυχή μου
εσύ η ανάσα η ζεστή μες
στην πνοή μου
και εγώ σε λάτρεψα πιο πάνω
απ' τον καθένα
ο λόγος έγινες να ζω
μόνο για έναν.

Έγραψες ύμνους που κανείς
δεν είχε γράψει
βρήκες τους στίχους που κανείς
δεν είχε φτιάξει
και εγώ που ήμουν πάντα μες
στην έμπνευσή σου
όρκο σου έδωσα θα μείνω

στη ζωή σου._

Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2018

Mαρία Πεπικίδου: Συγγραφέας, Ποιήτρια
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου