Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Αθωότητα της ενοχής


Σ' ευχαριστώ που υπάρχεις στη ζωή μου
σε κάθε χτύπο μέσα της καρδιάς.
Σ' ευχαριστώ που ανθίζεις το κορμί μου
την πόρτα των ονείρων μου περνάς.

Που το χειμώνα κάνεις καλοκαίρι
τα δύσκολα στο πλάι σου τολμώ.
Τις μέρες μου άνοιξης μεσημέρι
είναι σκοπός σου να χαμογελώ.

Πριν κοιμηθώ σου λέω καληνύχτα
κάθε πρωί σου λέω σ' αγαπώ.
Είσαι αρχή το άλφα και το βήτα
ήσουν αιτία να ξαναγεννηθώ.

Όλες τις ώρες μου ντύνεις μ' αγάπη
πνοή μου δίνεις απ' την πνοή σου.
Πόνου στα μάτια μου δε χωρά δάκρυ
φως μου χαρίζεις απ' την ψυχή σου.

Εσύ μου βρήκες ότι είχα χαμένο
στου νου μου στα δωμάτια γυρνάς.
Το ριζικό μου και το πεπρωμένο 
στον ουρανό αστέρι της χαράς.

Του έρωτα εικόνες ζωγραφίζεις
του πάθους μας στιγμές μοναδικές.
Με αθόρυβες λέξεις με αγγίζεις
καταγράφω σκηνές μοναδικές.

Σε κάθε στίχο μου σ' έχω κλεισμένο
είσαι η πηγή της έμπνευσής μου.
Εσύ της μοίρας μου δεδικασμένο
η αθωότητα της ενοχής μου._

29 Μαΐου 2013 

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα. 
Σας ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου