Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Το πάθος του έρωτα


Το πιο ακαταμάχητο
πάθος μου εσύ
αρρώστια μου έγινες 
της καρδιάς πληγή.
Με αρρωσταίνεις 
και συχνά με τυραννάς
σαν εκρηκτικό μείγμα
μέσα μου περνάς.

Το πιο έντονο 
συναίσθημα της ζωής
επεκτάθηκες σε όλους μου
τους τομείς.
Μες στης άνοιξης 
τα αρώματα τριγυρνάς
θες του κορμιού μου 
επιθυμίες να ξυπνάς.

Αναπόσπαστό μου 
κομμάτι της ψυχής
αρκεί μια λέξη 
κι όπου θες με οδηγείς.
Αναπόφευκτο ν' αντισταθώ
περιττό να στο πω
ακατανίκητη επίδραση 
πάθος ερωτικό.

Το είναι μου ολόκληρο
φιλοξενείς
στα πιο απίθανα μέρη 
φτάνω στης γης.
Τ' αχαλίνωτα πάθη μου 
δεν ορίζω
κινδυνεύω να χαθώ 
τα ινία σου χαρίζω.

Σ' ένα μεγάλο έρωτα 
η λογική πεθαίνει
αγάπη, πάθος κι έρωτας 
σύνθεση εμπνευσμένη.
Γράφοντας νέους νόμους 
τους δικούς μου αποσύρεις
σ' έναν κόσμο πλατωνικό 
γοργά με παρασύρεις. 

Ανεπανάληπτη εναρμόνιση 
ψυχικού δεσμού
η ένωση δυο σωμάτων 
συναστρία του Θεού.
Η βαθύτερη ανάγκη 
τ' άγγιγμα της επαφής
ενσαρκώνεσαι στο αίμα μου 
σαν τη φλόγα εισχωρείς.

Ανεξίτηλη σφραγίδα 
πάνω μου φορεμένη
σε χρόνους σε καιρούς 
άνευ όρων χαραγμένη.
Η πιο εύστοχή μου λέξη 
πόθος της εξουσίας
δυναμικά σ' αισθάνομαι 
χάδι της φαντασίας.

Αναμενόμενη αντίδραση 
προϋποθέτεις
στο υπέρτατο πολύ συχνά 
με ταξιδεύεις. 
Ονειρικό θέλγητρο 
διέγερση μοναδική
ηδονική μου υπόκρουση 
με πας στην κορυφή.

Τρισδιάστατο μυστήριο 
πρόκληση μαγική
ακατάλυτή μου σκέψη 
περιγραφή ερωτική.
Κοντά μου αναμφισβήτητα 
σαν πνεύμα γυροφέρνεις
προσέγγιση απροσπέραστη 
στο σώμα μου εκπέμπεις.

Παράφορό μου πάθος 
πάθος μου μεθυστικό
με πάθος σ' ερωτεύτηκα 
και τώρα σ' αγαπώ.
Όραμα εφηβικών μου ονείρων 
και προσδοκιών
όπου πας κι εγώ μαζί 
πιστά σ' ακολουθώ!!!

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013

Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα. 
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina73

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου