Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Πες μου πως μ' αγαπάς



Έλα χτίσε μου έναν άλλον ουρανό.
Γέμισέ μου με φως την ημέρα.
Έλα και πες μου γλυκά σ' αγαπώ.
Πριν χαθώ σαν φύλο στον αέρα.

Έλα άνθισέ μου όλα τα λουλούδια.
Άγγιξε τα χείλη μου απαλά.
Έλα γράψε μου του έρωτα τραγούδια.
Πες μου πως μ' αγαπάς.

Έλα τρυφερά νανούρισέ με.
Σβήσε τις σκιές στο σκοτάδι.
Έλα στα χέρια σου τύλιξέ με.
Απελευθέρωσέ με αυτό το βράδυ.

Έλα σεργιάνισε στα όνειρά μου.
Πάρε τα λόγια μου μες απ' το στόμα.
Έλα να σου δείξω τα θέλγητρά μου.
Σε περιμένω και σ' αγαπώ ακόμα.

Έλα και ζέστανε την αγκαλιά μου.
Όσο η γη κύκλους γυρίζει.
Έλα επανέφερε τη χαρά μου.
Όσο η βροχή Άνοιξη μυρίζει.

Έλα στο λημέρι των στεναγμών μου.
Σπάσε τα δεσμά της μοναξιάς μου.
Έλα γαλήνεψε το λογισμό μου.
Να σε σφίξω στην αγκαλιά μου.

Έλα πριν ξεσπάσει η καταιγίδα.
Σ' ένα καταφύγιο να με κρύψεις.
Έλα χάρισέ μου τη δική σου παρουσία.
Το όνειρό μου μην εγκαταλείψεις.

Έλα πρόσωπο με πρόσωπο να τα πούμε.
Τις αισθήσεις να δαμάσεις στο κορμί μου.
Έλα απ' την αρχή τρελά να ερωτευθούμε.
Να ανασάνει πάλι η ψυχή μου.

Μήνυμα αγάπης
φέρε στη ζωή μου...

Έλα της καρδιάς το κενό να κλείσεις.
Άδειος είναι ο κόσμος δίχως εσένα.
Πάνω μου αποτύπωμα βαθύ ν' αφήσεις.
Γιατί είσαι η μόνη αλήθεια μες στο ψέμα.


Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2012

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina73

1 σχόλιο: