Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Μαζί μου έλα στ' όνειρο

Έλα μαζί μου στ' όνειρο.
Έλα κι άγγιξέ με.
Φλόγα μου που δεν έσβησες.
Για σένα τυραννιέμαι.

Τα χέρια απλώνω, εκλιπαρώ.
Έλα κι αγκάλιασέ με.
Τα χείλη μου σου φωνάζουν.
Για σένα κρατιέμαι.

Στα όρια του πουθενά.
Σε λίγες γραμμές χαραγμένες.
Στο γκρι του μολυβιού.
Σ' άσπρο χαρτί πλεγμένες.

Η λάμψη απ' το βλέμμα σου.
Το φάρμακο στον πόνο.
Το φως απ΄ το σκοτάδι σου.
Πάντα μου σπέρνει φόβο.

Στους ώμους το ψέμα βαραίνει.
Στις μέρες της αλήθειας.
Και οι ελπίδες χάνονται συχνά.
Στην συννεφιά της νύχτας.

Με πονεμένη περηφάνια σου μιλώ.
Δε ζούσα πριν να σε γνωρίσω.
Φύγε μακριά μου ή έλα κοντά
Τον έρωτά σου μην λησμονήσω.

Τα όνειρα δεν έχουνε καρδιά.
Αλλιώς θα σε μισούσαν.
Και της αγάπης μου τα δάκρυα.
Θα σε νοσταλγούσαν.

Κάπου μες τα φυλλοκάρδια σου.
 Έχεις ένα όνειρο χαμένο.
Έσκυψα με λατρεία το προσκύνησα.
Βαθιά το ‘χεις κρυμμένο.

Συγνώμη που φοβάμαι τις λέξεις.
Και δεν τολμώ να σου μιλήσω.
Μα πιότερο φοβάμαι τις στιγμές.
Κι αργοπεθαίνω πριν να ζήσω.

Τρελή διαίσθηση του παραλόγου.
Στον απόηχό σου ξημερώνω.
Την ώρα της ακατανίκητης σιωπής.
Στην απουσία σου τελειώνω.

Μαζί μου έλα στ' όνειρο.
Έλα, ταξίδεψέ με.
Μην φτιάξεις λέξεις να μου πεις.
Απλά αγάπησέ με.

Τη μάσκα της θλίψης μου πετώ.
 Στα μάτια μέσα κοίταξέ με.
Μπροστά μου μην μένεις σιωπηλός.
Κι αν κάνω λάθος που σ' αγαπώ.
Απλά συγχώρεσέ με.

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2012
Μαζί μου έλα στ' όνειρο

4 σχόλια:

  1. eisai kataplhktikh mpravo...pantws eisai atomo pou pragmatika pisteyw pws exeis agaphsei exeis zhsei mesa apo aythn exeis plhgwsei kai exeis plhgwthei...einai tosa ta synaisthimata mesa soy pou akomh kai me ayton ton tropo dyskola na ta vgaleis pros ta eksw....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι αν κάνω λάθος που σ' αγαπώ.
    Απλά συγχώρεσέ με.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hola Maria, tienes un modo de expresión
    exquisito, me encanta el blog,te felicito !!
    Hermoso poema!
    recibe un fuerte abrazo de luz ♥✿*゚'゚

    ΑπάντησηΔιαγραφή