Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Όνειρό μου



My Dream


Ονειρεύτηκα πως μ' αγάπησες
μα ήσουν μόνο σ' ένα όνειρο.
Όνειρο ήτανε, έφυγε και πάει..

‘’ Το μόνο που ξέρω σίγουρα, είναι πως η παρουσία σου
έστω αυτές τις λίγες στιγμές, μου έδωσε εκείνη
τη Στιγμή, που ζητούσα της ζωής μου.’’

Μου φτάνει που αισθάνθηκα
 μια τόσο γλυκιά ανατριχίλα
να περνά σε όλο μου, το σώμα.
Τη μυρωδιά σου κράτησα φυλαχτό 
και την κρατώ την έχω ακόμα…

Στ' όνειρό μου σε θέλω πίσω
μια στιγμή του χρόνου, να γυρίσω.
Μέρος να βρω, της αγκαλιάς σου
ν' αράξω σ’ ένα απάνεμο λιμάνι.
Στο ζεστό χάδι, του έρωτά σου
ν' αγγίξω της αγάπης, τ' ακρογιάλι.

Για μια φορά έλα ακόμη, σου ζητώ  
στο πλευρό μου, να σ' έχω πάλι.
 Όλο το βράδυ, να σε παρατηρώ
πριν έρθει η αυγή να σε πάρει.

 Ας βαδίζουμε μαζί, στον ίδιο δρόμο.
Και τα όνειρά μας, ας είναι χωριστά.
Η ψυχή μου, δεν μπορεί να κουβαλάει.
Τις αισθήσεις, που για σένανε χρωστά.

Αν αισθανθείς την αγάπη μου, μην φοβηθείς.
Είναι δώρο της ζωής, μες στην καρδιά σου.
Ότι ομορφότερο, είχα χάρισμά σου, να δεχτείς. 
Το μυστικό μου, φύλαξέ το, στα όνειρά σου.

Εδώ κάτω στην άμμο, θέλω μόνο μια χάρη.
Στον ουρανό κοιτώντας, να μου υποσχεθείς.
Ανάμεσα στον ήλιο, τ' αστέρια, το φεγγάρι.
Ποτέ μην με ξεχάσεις, τ' όνειρό μου μην χάσεις
κι απ' την ζωή χαθείς.

Μετά αποκοιμήθηκα, μέσα στην αγκαλιά σου
μα ήταν όνειρο γλυκό και ξύπνησα μακριά σου._

Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2012

Ποίηση: Μαρία Πεπικίδου


Όνειρό μου




1 σχόλιο: