Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Κάλεσμα Ερωτικό



Βήμα, βήμα
απ' Ανατολή και Δύση.
Στίχο, στίχο
σ' έχω τραγουδήσει.
Το γλυκό όνομά σου
βάφτισα Ευτυχία.
Και τα δυο σου μάτια
θάλασσας τρικυμία.

Βρίσκεσαι παντού
συνεχώς κοντά μου.
Ζω μες στην ζωή σου
ζεις μες στα όνειρά μου.
Ρυθμίζεις της ανάσας
τον καυτό παλμό.
Του έρωτα ο δρόμος
δίχως γυρισμό.

Του ουρανού την κλίμακα
μαζί σου ανεβαίνω.
Το προσανατολισμό χάνω
δεν ξέρω που πηγαίνω.
Το φως του Αυγερινού
έλα μαζί να δούμε.
Ένα χάδι, μια αγκαλιά
μετά να φιληθούμε.

Το σώμα σου ν΄ αγγίξει
το σώμα το δικό μου.
Να στεγνώσουν τα δάκρυα
στην άκρη των ματιών μου.
Στα χείλη να γευτούμε
κρασί μεθυστικό.
Τα κορμιά μας να ενωθούνε
σε χορό αρμονικό.

Την πένα πάλι βούτηξα
 βαθειά μες στην ψυχή.
Και της καρδιάς σταλαγματιές
που κρύβω στη ζωή.
Μιλώντας τη γλώσσα της αγάπης
στο ερωτικό κάλεσμα της ψυχής.
Εσένα αγάπησα κι αγαπάω
μην τύχει κι αναρωτηθείς.

21 Ιουνίου 2012

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου


Κάλεσμα Ερωτικό



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου