Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018

Με στόχο την καρδιά

Σκέψεις και συναισθήματα
έβαλα στην καρδιά μου
κόκκινο χρώμα έντυσα
όλα τα μυστικά μου.

Ακόμη και ο θάνατος
μαζί μου έχει θυμώσει
η ασθενής καρδιά μου
έχει ξανανιώσει.

Αγάπης ψυχοφάρμακο
στο αίμα της κυλάει
στην έδρα της ψυχής μου
περίτρανα μιλάει..

Εγώ για όλα ευθύνομαι
για πόνους και χαρές
η ψυχοτόνωσή μου
είναι οι συμφορές.

Είμαι ο βηματοδότης σου
σαν μια γλυκιά μπαλάντα
μορφή αθανασίας
σου έδωσα για πάντα.

Αστείρευτη πηγή
το είναι σου γεμίζω
στο σώμα κάθε όργανο
με πάθος το στηρίζω.

Την πιο μεγάλη αξία
έχω μες στη ζωή σου
όλα μου τ’αναθέτεις
εξομολογήσου..

Εκρηκτικός συνδυασμός
βρίσκεται ανάμεσά μας
συμπλέκονται στον νου
αποστηθίσματά μας.

Όσο κι αν είναι δύσκολο
ν' απολησμονηθείς
σ’ εμένα μόνο ανήκεις
θ’ απογοητευτείς.

Μπορεί να σου χρωστάω
την επιβίωσή μου
ζωοποιός μου δύναμη
είν’ όμως η ψυχή μου.

Είσαι η προθυμότερη
λέξη στην έκφρασή μου
πνευματικά όμως αγαπώ
δεν είσαι συγγενείς μου.

Όσο κι αν προσπαθείς
να ’σαι στην πρώτη θέση
με το μυαλό δεν έχεις
καμία εγκάρδια σχέση.

Υπάρχει μια απίστευτη
μεγάλη ταραχή
μοχθούμε για αιώνες
σαν μέγα θεουργοί.

Ο ένας σαν γιατρός
ο άλλος σαν ποιητής
γεννάμε και οι δυο
του λόγου αληθής.

Με στόχο την καρδιά
με στόχο την ψυχή.
Ο ένας τον παλμό
κι ο άλλος την πνοή._

Mαρία Πεπικίδου: Συγγραφέας, Ποιήτρια
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου