Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

''Γιατί με κάνεις να πονάω''


Βλέπεις πως ακόμη σ' αγαπώ
ξέρεις μακριά σου πως δε ζω.
Κοίταξέ με δίπλα σου περνώ
γιατί απομακρύνεσαι..

Γκρίζος είναι πάλι ο ουρανός
χάνω απ' το σύμπαν το θεό.
Λύγισα σα δέντρο στο γκρεμό
απόψε με γονάτισες..

Κάποτε μ' αγάπαγες πολύ
μέρα νύχτα, πλάι μου εσύ.
Ήμουν στην ανάσα σου πνοή
γιατί δε με λυπήθηκες..

Γιατί με κάνεις να πονάω
δεν έχεις μέσα σου ψυχή.
Και κάθε μέρα σε ζητάω
είσαι η ίδια μου η ζωή.
Γιατί με κάνεις να υποφέρω
δεν έχεις μέσα σου καρδιά.
Έχω δικαίωμα να ξέρω
αν ακόμη μ' αγαπάς.

Διώξε μου τον πόνο να σωθώ
βγες απ' την καρδιά ν' απαλλαγώ.
Άλλο δεν αντέχω το παρόν
τον κόσμο μου ξερίζωσες..

Χάθηκα σα φύλο στο κενό
είμαι ένας φάρος σκοτεινός.
Νιώθω σαν καράβι στο βυθό
στους κόλπους σου ναυάγησα..

Στάθηκα κοντά σου δε μιλάς
ούτε τη ματιά σου δε γυρνάς.
Άραγε έχεις μέσα σου καρδιά
με τη σιωπή με σκότωσες..

Γιατί με κάνεις να πονάω
δεν έχεις μέσα σου ψυχή.
Και κάθε μέρα σε ζητάω
είσαι η ίδια μου η ζωή.
Γιατί με κάνεις να υποφέρω
δεν έχεις μέσα σου καρδιά.
Έχω δικαίωμα να ξέρω
αν εσύ μ' αγαπάς.


Στίχοι:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

By, toxotina73


Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου