Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Θεέ μου τον αγαπάω



Μια μολυβιά εκεί κι άλλη μία εδώ.
Εικόνες που βλέπω ξανά
σκηνοθετώ..

Άλλοτε κλαίω κι άλλοτε γελώ.
Με μικρές κοφτές ανάσες
τους στίχους κυνηγώ..

Δρόμος που δεν έχει τελειωμό
και πάντοτε ερωτευμένη.
Στης ποίησης τον τρελό ρυθμό
στην έλξη της παραδομένη.

Με όλες τις αισθήσεις μου
η πένα ζωγραφίζει.
Δεν ξέρω πως συμβαίνει αυτό
και το ταξίδι αρχίζει..

Απόκοσμες φωνές
στ' αυτιά μου τριγυρίζουν.
Χιλιάδες σκέψεις έρχονται
σαν χάδια με τυλίγουν.

Κομμάτια που έχω στην καρδιά
απόψε για να δώσω.
Το γύρο του κόσμου μιας βραδιάς
  πάλι ν' αποτυπώσω..

 Μέσα στο χρόνο περπατώ
φως στην ψυχή να φέρω.
Μέρος της γης ψάχνω να βρω
μονάχη να μη μένω.

Σε λίγες στάλες της βροχής
τα όνειρά μου καθρεφτίζω.
 Με θέληση και πείσμα
γέφυρα αγάπης ξαναχτίζω.

Πονάω απόψε πιο πολύ
τη λύτρωση ξανά γυρεύω.
Στους ώμους το φορτίο βαρύ
δεν γίνεται να περιμένω.

Πρέπει να πάω κοντά στο Θεό
ικετεύοντας να του ζητήσω.
Πως να σηκώσω το βάρος εγώ
άνθρωπος είμαι και θα λυγίσω.

Θεέ μου εσύ καλά γνωρίζεις
 τι κρύβω μέσα στην καρδιά.
Τον πόνο που έχω αν νομίζεις
ν' αντέξω κι άλλη μια βραδιά.

Χαρίσματα μου έδωσες πολλά
μέχρι και φτερά για να πετάω.
Να ζήσω όμως αρνούμαι χωριστά
θεέ μου ξέρεις πως τον αγαπάω.

Γέμισε τις μέρες της ζωής μου
ξύπνησε του πάθους τον παλμό.
Ας είναι η τελευταία η στιγμή μου
στα χέρια του για λίγο να βρεθώ.

Τον έρωτά μας πάντοτε θα υμνώ
 σε κάθε λεπτό που περνάει.
Στην προσευχή μου θα σου ζητώ
πιο δυνατά να με αγαπάει.

Ανάμεσά μας άλλος δε χωρεί
ούτε την πορεία μας ν' αλλάξει.
Αυτή η αγάπη έχει σφραγιστεί
στο βιβλίο της ζωής υπάρχει.

Θεέ μου!!

Όσο πνοή στα χείλη μου θα 'χω
για εκείνον θα ψελλίζω λόγια..
Δεν πρόκειται ποτέ να πάψω!!


Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina73

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου