Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Καληνύχτα



Κάπως έτσι
κάθε βράδυ σε ζητώ.
Να μιλήσω
θέλω τόσα να σου πω.
Λόγια της ψυχής
 δεν ξέρω να κρύψω.
Ψάχνω γύρω να σε δω
 να σ' αγγίξω.

Άναψα τα φώτα
 να 'ρθεις να με βρεις.
Έπνιξα στα χείλη
 δάκρυ μην το δεις.
Έγραψα στους τοίχους
 σε περιμένω.
Μη μ' αφήνεις εδώ
 αργοπεθαίνω.

Λείπεις και κοντεύω
πάω να τρελαθώ.
Όλα έχουν σβήσει
 με αναμνήσεις ζω.
Πιάνω νέους στίχους
 λέξεις διαλέγω.
Τρίτη μου στροφή
 λέω σε λατρεύω.

Ήθελα κοντά σου
 να 'μαι κι ας χαθώ.
Στο βαθύ φιλί σου
 μέσα να κρυφτώ.
Πίστεψα σε σένα
 μες στ' όνειρό μου.
Πάθος της βραδιάς
 της ζωής παλμός μου.

Νύχτας μονοπάτια
 πλάι σου περνώ.
Δίπλα στο πλευρό σου
 όλα τα ξεχνώ.
Στάλες της βροχής
σαν χορός που σμίγει.
Κάθε στεναγμός
στο βυθό της μνήμης.

Ύφεση ζητούσα
στην κακοκαιρία.
Ν' αλλάξει η ρότα
στην τρελή πορεία.
 Πίσω από τα κάγκελα
 η ζωή μου φεύγει.
Μέσα από τις νότες
 η φωνή μου τρέμει.

Χτες με καταδίκασε
 της καρδιάς ο πόνος.
Τιμωρία μ' έβαλε
της ηθικής ο νόμος.
Γύμνωσαν αισθήσεις
 πάλευα όλη νύχτα.
Ανήμερο θηρίο
απ' το κορμί μου βγήκα.

Τραγική κατάληξη
των σκέψεων εφιάλτης.
Εσένα μόνο κράτησα
σαν σκέψη να υπάρχεις.
Τώρα είναι ώρα αιχμής
 χτυπά άνεμος στο τζάμι.
Στο πέρασμα της εποχής
 στα πάθη χαλινάρι.

Άδειασε η πένα μου
χρειάζεται μελάνι.
Το αίμα της καρδιάς
το δάκρυ μου που στάζει.
Τη μοίρα να ποτίσει
 το χιόνι όλο να βάψει.
Νύχτωσε νωρίς..
 Καληνύχτα να σου γράψει.


Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012
Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Poem by, toxotina73

''ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου