Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018

Περιπλανώμενος Έρωτας



Έγραψα πάλι δυο, τρεις λέξεις
τον πόνο μου να ζωγραφίσω
κι αν είναι λάθος θα αντέξεις
τις αντοχές μου να σου δείξω.
Έγραψα ακόμη δύο στίχους
 λέγοντας τα παράπονά μου
βλέποντας αδειανούς τους τοίχους
 ξέχασα πια και τ’ όνομά μου.

Έπιασα πάλι την καρδιά μου
στον κάθε χτύπο και παλμό της
εσένα μόνο ν’ αγαπάει
 λέγοντας είναι για καλό της.
Έπιασα κάθε αίσθησή μου
 για σένα μόνο να μιλάει
και κάθε σκέψη στο παρόν μου
 εσένα μόνο να ζητάει.

Έψαξα μέσα στην ψυχή μου
εσένα μόνο πάλι βρήκα
σε κάθε μέρος και γωνιά της
το πρόσωπό σου πάλι είδα.
Έψαξα μέσα στη ματιά μου
 να βρω εικόνα αγαπημένη
και βρέθηκες πάλι μπροστά μου
 σε κάθε ανάμνηση χαμένη.

Έχασα καθετί δικό μου
 κοντά σου όλα τριγυρίζουν
ελπίδα, όνειρα και πίστη
 κάθε στιγμή να σου χαρίζουν.
Έχασα πάλι το μυαλό μου
 σταμάτησα να το γυρεύω
κι ότι είχα μες στον λογισμό μου
 την τρέλα μοναχά διαλέγω.

 Ένωσα κάθε καημό μου
 και δυο ζωές σε μια αγάπη
αυτός θα είναι ο σκοπός μου
 να σ’ αγαπώ σε όλα τα πλάτη.
Ένωσα κάθε στεναγμό μου
 με τις σκηνές της οπτασίας
μπροστά μου πάλι εσένα είχα
 φτηνό παιχνίδι φαντασίας.

Έδωσα κάθε κύτταρό μου
 να έχεις μέσα στο κορμί σου
για σένα άφησα τα πάντα
 για να 'μαι μέσα στη ζωή σου.
Έδωσα και ακόμη δίνω
 ότι σ' εμένα θα γεννιέται
στον δρόμο σου θα καταλήγω
 έρωτας που περιπλανιέται.

Mαρία Πεπικίδου: Συγγραφέας, Ποιήτρια
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.

Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2018

1 σχόλιο:

  1. Γράψε Μαρία ..μίλα στη ζωή με τ όνειρο κι αυτή να θυμάσαι θα κάνει χώρο να χωρέσει όλα τα θέλω σου ...Κάποτε πίστεψα σε σένα ...και πιστεύω ακόμα δείξε μας τον ουρανό σου κι εγω ταπεινό αστέρι θα νιώθω περηφανος που σε γνώρισα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή