Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

Γλυκοχάραμα


Έλα και πάλι με τις πέντε σου αισθήσεις
μείνε και κλείσε με γερά στα δυο σου χέρια
με δυο σου λέξεις δυο φιλιά να μ' αναστήσεις
οι δυο μας πάμε ν' ανεβούμε ως στ' αστέρια.

Έλα σαν χάδι το κορμί μου να αγγίξεις
μείνε να παίξουμε παιχνίδι φαντασίας
στον ουρανό όγδοη πύλη να ανοίξεις
να μοιραστούμε τους καρπούς της ευτυχίας.

Έλα κενά μες στην ψυχή μου να γεμίσεις
μείνε και άκουσε τους χτύπους στην καρδιά μου
χαμένο χρόνο της ζωής μου ν’ ανακτήσεις
γίνε του σύμπαντος θεός στην αγκαλιά μου.

Έλα μια μέρα στο πλευρό μου να ξυπνήσεις
μείνε στο πλάι μου κρυφέ λαθρεπιβάτη
αγάπη κι έρωτα, μ' ανάσες να με ντύσεις
το γλυκοχάραμα στο ίδιο το κρεβάτι.

Έλα, φωνάζω να με σώσεις μην αργήσεις
μείνε και μάθε μου πως να μετρώ το δάκρυ
πάνω στο σώμα σου σφιχτά να με κρατήσεις
χτίσε μου όνειρα μες στου μυαλού την άκρη.

Έλα τη θύρα της λαγνείας να διαρρήξεις
μείνε κοντά μου συντροφιά κι αυτό το βράδυ
σε κόλπους μέσα τυραννίας να με ρίξεις
ελπίδα μόνο 'συ, το φως μου στο σκοτάδι.

Έλα της μοίρας επιτόκια να πληρώσεις
μείνε και δώσε μου και άλλες υποσχέσεις
σβήσε το χρέος μου για να με αθωώσεις
σύμμαχος θα 'σαι ως στο τέλος κι ας πονέσεις.

Mαρία Πεπικίδου: Συγγραφέας,Ποιήτρια
Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2014

Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου