Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

Πάθους γλυκιά αδυναμία


Σε θέλω τόσο
που χάνω το μυαλό μου
να μη σε χάσω
τρέμω παράπονό μου.
Σ' αυτόν τον κόσμο
ψυχή μου δε χωράω
μου λείπεις τόσο
και σε παρακαλάω.

Οι δρόμοι όλοι
με πάν' εκεί κοντά σου
πονώ σου λέω
σαν βρίσκομαι μακριά σου.
Καρδιά μου έλα
και πάλι ν' ανασάνω
δίχως εσένα
ζωή μου θα πεθάνω.

Ν' ακούσω έλα
και πάλι τη φωνή σου
να είμαι πάλι
για μια στιγμή μαζί σου.
Μονάχα έλα
για χάρη στο ζητάω
μην με αφήνεις
στο χάος να γυρνάω.

Να γείρω θέλω
και πάλι στο πλευρό σου
να νιώσω πάλι
τον πρώτο στεναγμό σου.
Θέλω εσένα
στο επαναλαμβάνω
δεν έχει όρια
αγάπης παραπάνω.

Κι απόψε έλα
το άγγιγμά σου δως μου
έλα και πάρε με
στην αγκαλιά σου φως μου.
Σε έχω ανάγκη
κλαίω, καρδιοχτυπάω
γύρνα σε μένα
που τόσο σ' αγαπάω.

Σάββατο, 22 Νοεμβρίου 2014
                                          Mαρία Πεπικίδου: Συγγραφέας,Ποιήτρια

Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου