Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Δώρο ζωής

Το ταξίδι μου ένα ανοιξιάτικο δώρο της ζωής ξεχασμένο.
Μπαλάντα των γλυκών μου αισθήσεων ελευθέρωσες τα δεσμά της αγάπης και μου πρότεινες τα πιο παράτολμα όνειρά σου..
Τώρα σ' ακολουθώ όπου μου ζητήσεις.Στα νησιά του παραδείσου στη βροχή των αστεριών.Ανοίγοντας της ψυχής σου το βιβλίο παραδόθηκα μ' όλες μου τις αισθήσεις σ' αυτό το μαγικό άγγιγμα που τόσα χρόνια αναζητούσα μέσα από νότες και μικρά παραμύθια.

Μια μέρα αν μοιάσεις του χειμώνα, ζεστό καλοκαίρι θα ντυθώ, να σε περιμένω. Θα σ' ακολουθώ, ήλιε της βροχής μου, να σου λέω τα μυστικά της καρδιάς μου.
Μου αρκεί αυτή η γαλήνη που σκεπάζει το είναι μου, μου αρκεί που είσαι εδώ για εμένα και υπάρχεις._

Έτος έκδοσης:2013
ISBN:978-618-80612-0-0
ΣΕΛ.:140
                                                                                                                                ©Μαρία Πεπικίδου
  
 
Άλλα βιβλία από την ποιητική συλλογή Αναγέννηση:

..Αν χαθεί αυτή η αγάπη
θα χαθώ.
Μη με ξεχνάς δε σε ξεχνώ
να μ' αγαπάς σε αγαπώ..

Έτος έκδοσης:2013
  ©Μαρία Πεπικίδου

                                                                    Χειρόγραφο ψυχής

..Αυτό το βράδυ
θα κάνω πάλι μια ευχή
τ' όνειρο που ζω
ποτέ να  μην τελειώσει…

Έτος έκδοσης:2013
                        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου