Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Απόψε ήρθες



Καρδιά μου ήρθες..
Γέμισες άρωμα
στην άδεια κάμαρά μου.
Έδωσες χρώματα
να ντύσω τα όνειρά μου.
Σαν ήλιος μπήκες..

Στον πόνο ήρθες..
Μέσα στα βλέφαρα
στη λάμψη των ματιών μου.
Έπειτα έπνιξες
στα χείλη το λυγμό μου.
Κοντά μου ήρθες..

Απόψε ήρθες..
Πάλι τα δάκρυα
ξεχείλισαν στα μάτια.
Πέρασαν κύματα
που μ' έκαναν κομμάτια.
Χιλιάδες νύχτες..

Απόψε ήρθες..
Κούρνιασα πλάι σου
με λύγισε το πάθος.
Νόμιζα άντεχα
μοιραίο ήταν λάθος.
Αν φταίω φύγε..

Μαζί μου είσαι..
Πάνω στα χέρια σου
αφήνω τη ζωή μου.
Πάρε τα όνειρα
που κρύβω στην ψυχή μου.
Αν θέλεις μείνε..

Στην σκέψη ήρθες..
Φλόγες μου άναψες
στης νύχτας το σκοτάδι.
Πήρα φωτιά ξανά
με καις αυτό το βράδυ.
Μα χώρια είσαι..

Απόψε ήρθες..
Πάλι τα δάκρυα
ξεχείλισαν στα μάτια.
Πέρασαν κύματα
που μ' έκαναν κομμάτια.
Χιλιάδες νύχτες..

Απόψε ήρθες..
Κούρνιασα πλάι σου
με λύγισε το πάθος.
Νόμιζα άντεχα
μοιραίο ήταν λάθος.
Αν φταίω φύγε,
αν φταίω φύγε!!!


Στίχοι: Μαρία Πεπικίδου
Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2012

Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

by, toxotina73

1 σχόλιο:

  1. Απόψε ήρθες ..Ένα ποίημα τραγούδι της αγάπης άγγιγμα ελπίδας γεύση από έρωτα
    δάκρυ από τα μάτια της χαράς σκουπισμένα από τα χείλη της τρυφερότητας ..ένα χαμόγελο πρωινό σαν ήλιος που βγήκε ανοιξιάτικος μετά από βαρύ χειμώνα ..όχι μόνο για την ψυχή σου ...εγώ το αισθάνθηκα έχεις το χάρισμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή