Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Όνειρο ζωής



Το Καλοκαίρι έφυγε
ήρθε ο γλυκός Σεπτέμβρης.
Στης αγάπης τα σύνορα περιμένω.
Του τέλους την σταγόνα
απ' τη χρυσή βροχή να κλέψω.
Δυο πινελιές να βάλω ακόμη.
Μες στο ρυθμό των εποχών
την τελευταία λέξη.

Στο ξέσπασμα του Φθινοπώρου
κρατώντας στάλες της Ευτυχίας.
Τα ίχνη της καρδιάς σου γυρεύω.
Το κρυμμένο μου Όνειρο να σώσω
ότι στην ψυχή μου έχω να σου δώσω.

Όπως την ιστορία του έρωτά μου.
Τη φλόγα που καίει τα σωθικά μου.
Αιχμάλωτε της καρδιάς μου.
Η αγάπη μου είναι τόσο δυνατή.
Είσαι της Μοίρας μου το Πεπρωμένο.
Το χάδι μου η Ανάσα μου.
Η φωνή ενός αγγέλου.

Για σένα κόντρα στη Γη γυρίζω.
Χίλιους ανέμους διασχίζω.
Ραντεβού στης Νύχτας τα Μονοπάτια.
Στο δικό μας Παραμύθι.
Με όλες μου τις αισθήσεις.
Για ερωτικές περιπλανήσεις.

Στον πυρετό της Ποίησης
αν θες κι εσύ να ζήσεις.
Θεμέλια της ζωής να χτίσεις.
Θησαυρούς ν' αποκτήσεις..
Τον Ουρανό ν' αγγίξεις.

Αγαπημένε μου..
Μια νύχτα μαζί μου στ' όνειρο.
Εσύ μόνο Εσύ..
Στιγμές όπως κι απόψε
την πνοή σου στον Έρωτα δώσε.
Πριν σβήσουν τ' Αστέρια.
Υπάρχει Ελπίδα.
Μείνε κοντά μου πριν φανεί
 η καταιγίδα.

Στης Αγάπης το καταφύγιο
να κρυφτούμε.
Κι απ' την αρχή
και πιο τρελά να Ερωτευτούμε.
Αγάπησέ με πιο πολύ.
Το Αυγουστιάτικο φεγγάρι
αν θες πάλι να δούμε.
Το κάλεσμα μην αρνηθείς.
Πες μου πως μ' αγαπάς.
Δικές μας Στιγμές να θυμηθούμε.

Δραπέτη της ψυχής μου.
Εσένα θέλω μόνο.
Όταν η αγάπη μου για σένα ζωγραφίζει.
Χρώματα αρώματα η πλάση πλημμυρίζει.
Αφέσου στο Ερωτικό μου ταξίδι.
Των αισθήσεων Οδηγέ μου.
Σώσε μου τα όνειρα Θεέ μου..

Παράπονα θέλησα να πω.
Στη θύμησή σου καρδιοχτυπώ.
Πες μου τι θες όσο είναι καιρός.
Απ' το Λαβύρινθο να βγω.
Ν’ απελευθερωθώ.
Χειμώνιασε νωρίς έρχεται παγετός.
Δεν θα παραιτηθώ.
Αν χαθεί αυτή η αγάπη, θα χαθώ.

Υστερόγραφο
Μη με ξεχνάς...Δε σε ξεχνώ!!
Να μ' αγαπάς......Σε αγαπώ!!


Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina73

Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου