Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Μίλα μου



Κάθε στίχο που διαβάζεις
δεν τον έγραψα εγώ.
Στο μυαλό μου εσύ δηλώνεις
λέξη λέξη τι να πω...
Η έμπνευσή μου, ο παλμός μου
και ο ρυθμός..

Μίλα μου για να σου γράψω
ένα βιβλίο μοναδικό.
Τις σκέψεις σου να καταθέσω
σ' ένα ποίημα ερωτικό.

Να δώσω ανάσα και πνοή
σε όλα τα όνειρά σου.
Να γίνω εγώ η ποιήτρια
στο μέρος της καρδιάς σου.

Eίναι δικά σου όλα
δική σου είμαι κι εγώ.
Μες τη μοίρα είμαστε
δεμένοι και οι δυο.

Μην σταματάς να μου μιλάς..
Πες μου κι άλλα
κι άλλα πολλά.
Λόγια παθιασμένα
πες μου λόγια ερωτικά.
Στο δρόμο της ψυχής μου
περπάτησε ξανά.

Πες μου για την πανσέληνο
για την αστροφεγγιά.
Στα όρια σου ακροβατώ
ακόμη μια φορά.

Μίλα μου με πάθος
σαν να τραγουδάς.
Δως μου χρώματα ζεστά
κι απόψε της χαράς.
Σαν καταρράχτης έλα
να σβήσεις τη φωτιά.

Μην αργήσεις να έρθεις
γιατί ο κόσμος σταματά.
Θα πάψει να γυρίζει η γη
αν είσαι μακριά..

Μίλα μου λίγο ακόμη
αν με αγαπάς..

Θεέ μου..!!
Πως θα περάσει άραγε
κι ετούτη η βραδιά;

Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina73

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου