Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Έφυγες κι όλα χάθηκαν



Όταν σωπαίνει η σκέψη μου
ο λογισμός κοιμάται
ψάχνω να βρω στον πόνο μου
να δω αν με θυμάσαι.

Όμως εσύ δε μου μιλάς
λες και δε με γνωρίζεις
και δυστυχώς αλλού κοιτάς
θέλεις να μ' αποφύγεις.

Έφυγες κι όλα χάθηκαν
τα πήρες μακριά μου
και την πνοή μου έχασα
κι όλα τα όνειρά μου..

Το χάδι μου αρνήθηκες
και το στερνό φιλί μου
ποτέ σου δεν κατάλαβες
πως είσαι η ζωή μου.

Ήθελα να 'ρθω δίπλα σου
λίγο να σ' αγκαλιάσω
κι ένα μονάχα να σου πω
πως ζω στη λησμονιά σου.

Όταν οι ανάσες σβήνουνε
κι ο πόθος με ξυπνάει    
μένει η καρδιά μου ξάγρυπνη
κι εσένανε ζητάει.

Έφυγες κι όλα χάθηκαν
τα πήρες μακριά μου
και την πνοή μου έχασα
κι όλα τα όνειρά μου..

Τα λόγια μου δεν πίστεψες
που είπα απ' την ψυχή μου.
Εσύ που πάντα μου έλεγες
πως θα 'μενες μαζί μου.

Στίχοι: Μαρία Πεπικίδου
Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

By, toxotina73

1 σχόλιο:

  1. Ωραίο σαν απόγευμα Κυριακής,τότε που
    δεν ξέρεις αν θέλεις να περάσει γρήγορα
    η αργά ο χρόνος.
    Καλή Χρονιά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή