Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Εσένα μόνο θέλω



Ο ήλιος δε θέλω να δύσει
μήτε το φεγγάρι να κρυφτεί.
Μονάχα ένα ζητάω
να 'σαι στο πλάι μου εσύ.

Δε θέλω τον κόσμο ν' αλλάξω
ούτε την ίδια μου τη ζωή.
Μονάχα ένα παρακαλάω
να 'σαι της ανάσας μου πνοή.

Στη γη δε θέλω να ταξιδέψω
μήτε στης μοίρας τη διαδρομή.
Ένα μονάχα γυρεύω
τ' άγγιγμά σου για μια στιγμή.

Δε θέλω τιμή και δόξα να 'χω
ούτε τα πλούτη της ψυχής.
Απλά ένα ακόμη θέλω
να μ' αγαπάς πιο πολύ.

Το μέλλον δε θέλω να καθορίσω
μήτε παρελθόν να με διεκδικεί.
Ένα μονάχα ζητάω
κάθε ευχή μας να εκπληρωθεί.

Δε θέλω πληγές μου να γιατρέψω
ούτε εσύ να πληγωθείς.
Μονάχα ένα παρακαλάω
να 'σαι μαζί μου βράδυ πρωί.

Απ' τ' όνειρο δε θέλω να ξυπνήσω
μήτε το σώμα μου ν' αναπαυτεί.
Ένα μονάχα γυρεύω
απ' τα χείλη σου γλυκό φιλί.

Δε θέλω διαμάντια ν' αποκτήσω
ούτε η πίστη μου να χαθεί.
Ακόμη ένα θέλω
η έμπνευσή μου να 'σαι εσύ.

Το ποίημα δε θέλω να τελειώσω
μήτε να κλείσω τη στροφή.
Μονάχα ένα ζητάω
να γίνει η αγάπη μας γνωστή.

Άλλη νύχτα δε θέλω να κλάψω
ούτε να μένω μες στη σιωπή.
Μονάχα ένα παρακαλάω
κοντά μου καρδιά μου να ζεις.

Η μέρα δε θέλω να περάσει
ούτε θαρρώ τ' αύριο ωφελεί.
Μονάχα ένα γυρεύω
για λίγο έστω να φανείς.

Δε θα μπορέσω να συνεχίσω
δεν υπάρχει άλλη αντοχή.
Ακόμη ένα, μονάχα θέλω
στη θέση μου να 'ρθεις.

Εσένα που ερωτεύτηκα
και σ' αγαπώ πολύ..
Εσένα μόνο θέλω
να έχω στη ζωή._

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina73

1 σχόλιο:

  1. Δε θέλω διαμάντια ν' αποκτήσω
    ούτε η πίστη μου να χαθεί.
    Ακόμη ένα θέλω
    η έμπνευσή μου να 'σαι εσύ.!!!

    Υπέροχο Μαρία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή