Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Άστο να συμβεί



Αγάπα με τις ώρες
 που σου λείπω.
Στιγμές που λες
πως δεν σου ανήκω.
Αγάπα με έτσι απλά
 στον πόνο, στη χαρά.

Όταν με κυκλώνουν
του τσιγάρου οι καπνοί.
Το βλέμμα μου σαν πέφτει
 σε τέλεια υποταγή.
Σαν με φυλακίζουν
σε ισόβια ποινή.
Αγάπα με, ως εκεί.

Έχοντας οδηγό
τους χτύπους της καρδιάς.
Χωρίς να σε νοιάζει
που και πως θα πας.
Σαν να μην υπάρχει
άλλος προορισμός.
Μονόδρομος σε αδιέξοδο
 δίχως γυρισμό..

Αγάπα με αν το θες
όλες τις εποχές..
Με ήλιο, χιόνι
σε μαύρες συννεφιές.
Αγκάλιασέ με
και κράτα με σφιχτά.
Σαν έρθει του χειμώνα
 η παγωνιά.

Στα λάθη μέσα
στις ανάγκες της ζωής.
Στις ψευδαισθήσεις μου
θέλω να ζεις.
Στις στάλες της βροχής
 μαζί μου να βραχείς.
Στα μυστικά μου
έλα να κρυφτείς.
Αγάπα με, αν μπορείς.

Κανείς δε θέλω πια
 να μου μιλά.
Μου έχεις γίνει
 εξάρτηση γλυκιά.
 Σαν την καλή μου
 σ' έχω φορεσιά.
Λατρεία μου
αγάπα με δυνατά..

Βαθιά στα όνειρά μου
 αν θέλεις να χαθείς.
Της μοναξιάς μου
 την επαλήθευση να δεις.
Σ' αυτήν της μοίρας
 τη διαδρομή σαν μπεις.
Στα όρια της υπομονής.
Αγάπα με, αν μπορείς.

Όταν σε λάθος ίχνη
 φαντάσματα κυνηγώ.
Σαν είμαι καταδικασμένη
 να κουβαλώ σταυρό.
Γι' αντάλλαγμα το γέλιο μου
δώρισαν στον καημό.
Μ' έκαναν στον εαυτό μου
 μέσα να μη χωρώ.
Αγάπα με κι όταν με μισώ.

Όταν τα δάκρυά μου
 γεμίζουν τη ματιά.
Σαν κλαίει η ψυχή μου
που λείπεις μακριά.
Όταν η ανάσα μου
 την ανάσα σου ζητά.
Αγάπα με και φίλα με
ζωή μου τρυφερά..

Όταν στερεύει
της πνοής μου η αντοχή.
Σαν με αγγίζει
 του χρόνου όλη η σιωπή.
Θαρρείς ότι με πνίγουν
 του κόσμου οι λυγμοί.
Αγάπα με, αν μπορείς.

Μέσα στα χέρια σου
 πρωινά να με βαστάς.
Θέλω να είσαι
στον αέρα να σκορπάς.
 Στο σώμα μου αισθήσεις
 να ξυπνάς.
Αγάπα με και πάρε με
αγκαλιά.

Όταν την εικόνα
της μορφής σου αναζητώ.
Τους ύμνους της αγάπης
για εσένα τραγουδώ.
Όταν γίνομαι σκιά σου
και σε ακολουθώ.
Αγάπα με το δρόμο σου
μη χάσω, και χαθώ..

Όταν οι λέξεις φαίνονται
αδύναμες, φτωχές.
Σαν πάλλονται τα κορμιά μας
γυμνά χωρίς ενοχές.
Αόρατες σαν μας χτυπούν
του πόθου οι αστραπές.
Αγάπα με, αν το θες.

Όταν το πουκάμισό σου
 επάνω μου φορώ.
Σαν το άρωμά σου
 έχω γύρω στο λαιμό.
Όταν λέω με πάθος
 πόσο σ' αγαπώ.
Ανέβασέ με
ν' αγγίξουμε ουρανό..

Όταν μες στα όνειρά μου
πρωταγωνιστείς.
Σαν σ' έχω πιο πάνω
κι απ' την ίδια μου τη ζωή.
Μη φοβάσαι τίποτα δε χάνεται
 αν δε θέλεις να χαθεί.
Ταξίδεψε κοντά μου
και μη μου το αρνηθείς.
Αγάπησέ με κι άστο να συμβεί.

Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2012


Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου

Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina73

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου