Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

''Μονόλογος''



Θες γεύσεις
από γλυκιά ουσία;
Θες να ζήσουμε μαζί
την πιο τρελή ευτυχία;

Θες δεσμά να σπάσουν
ν' απ εξαρτηθούμε;
Θέλεις στο φεγγάρι
πλάι να σταθούμε;

Θες κομμάτια να ενώσουν
 την δύναμη να βρούμε;
Θέλεις στους ορίζοντες
να απομακρυνθούμε;

Θες να έχεις την έμπνευση
 να έχω εγώ την πένα;
Θέλεις να 'μαι ξεχωριστή
μην μοιάζω με κανένα;

Θες χίλιους παλμούς
να χτυπά η καρδιά μου;
Θέλεις να μπαίνεις
μες στα όνειρά μου;

Θες συνεχώς τα μάτια σου
τα μάτια μου να βλέπουν;
Θέλεις ν' αναστήσεις όνειρα;
Στη λάσπη δεν θ' αντέξουν.

Θες να έρθεις να κλέψεις
πνοή απ' το φιλί μου;
Θέλεις να είσαι μέρος
σκοπός της ζωής μου;

Θες ταξίδι στον έρωτα
και πιο μακριά να πάμε;
Θέλεις στην άλλη την ζωή
 κοντά σου πάλι να 'μαι;

Θες στ' αστέρια έναν χορό
μια νύχτα φωτεινή;
Θέλεις αργό μεθύσι
με κόκκινο κρασί;

Θες της αγάπης δάκρυ
 στα χείλη σου ν' αφήσω;
Θέλεις λόγια του πάθους
 να σου ψιθυρίσω;

Θες τον πλούτο της ψυχής
 να σου χαρίσω;
Θέλεις από το πλήθος
να σε ξεχωρίσω;

Θες τη συννεφιά μου
στον ουρανό να πάρεις;
Θέλεις με ροδοπέταλα
ζεστά να με σκεπάζεις;

Θες να με παρηγορείς
μην είμαι λυπημένη;
Θέλεις ο Χειμώνας μου
να μοιάζει Καλοκαίρι;

Θες σε κάθε πινελιά
της Άνοιξης το χρώμα;
Θέλεις της γης αρώματα
στο δικό μου σώμα;

Θες λαμπρά σχέδια
να κάνεις για το Μέλλον;
Θέλεις να κοιτώ ψηλά
στα ίδια να μην μένω;

Θες τις άδειες μου στιγμές
να μου τις γεμίζεις;
Θέλεις στην αγκαλιά σου
να με αποκοιμίζεις;

Θες στην άσφαλτο ανθό
λουλούδι φυτρωμένο;
Θέλεις το πιο όμορφο ποίημα
για σένανε γραμμένο;

Θες μέσα απ' τον χρόνο
να ξαναγεννηθούμε;
Θέλεις τα ίδια όνειρα
απ' την αρχή να δούμε;

Θες τους εφιάλτες μου
όλους να νικήσεις;
Θέλεις να πιστεύω
πως δεν θα μ' αφήσεις;

Θες να σε κρύψω
 γλυκό μου μυστικό;
Θέλεις δύο λέξεις
ακόμη να σου πω;

....Σ' αγαπώ.

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.


Poem by, toxotina73


Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου