Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Θέλησα



Θέλησα να λείπω ένα πρωί
..η αυγή είχε αργήσει.
Θέλησα κάποιες λέξεις να πω
..η φωνή είχε ξεψυχίσει.

Θέλησα την άκρη της ζωής να βρω
..μα χάθηκε το τέλος.
Θέλησα να περάσει ο καιρός
..με μυαλό σταματημένο.

Θέλησα να είναι όλα σωστά
..μ' έπνιξαν τα λάθη.
Θέλησα άριστα στην αριθμητική
..ξέχασα τις πράξεις.

Θέλησα τον δρόμο μου να βρω
..ακόμα δεν τον βρήκα.
Θέλησα να φωνάξω, Σ' αγαπώ
..ακόμη δεν το είπα.

Θέλησα να σβήσει η φωτιά
..αυτή με σιγολιώνει.
Θέλησα στο πάθος να κρυφτώ
..εκείνο δεν τελειώνει.

Θέλησα στ' όνειρο να χαθώ
..με ξυπνάει το δάκρυ.
Θέλησα με χαμόγελα να ντυθώ
..αυτό ήταν απάτη.

Θέλησα να σηκώσω το σταυρό
..εγώ Θεός δεν είμαι.
Θέλησα να μείνω στο παρελθόν
..με ζητούν οι ευθύνες.

Θέλησα να έχω δυο φτερά
..τα ύψη με τρομάζουν.
Θέλησα την έξοδο να βρω
..ερινύες με πλησιάζουν.

Θέλησα ένα ταξίδι μακρινό
..μόνο στην σκέψη φεύγω.
Θέλησα το αδύνατο, δυνατό
..ότι κι άν κάνω φταίω.

Θέλησα ποίημα της χαράς
..λόγια υποβάλλει η λύπη.
Θέλησα ν' αράξω στο σταθμό
..κλείνει,το τρένο λείπει.

Θέλησα να 'μαι λογική
..αγγίζοντας τ' αστέρια.
Θέλησα να μιλάει η ψυχή
..στου νου μου τα λημέρια.

Θέλησα τον παλιό μου εαυτό
..μα δεν γυρίζει πίσω.
Θέλησα κοντά σου να βρεθώ
..μη γίνει η αγάπη, μίσος.

Θέλησα..
Να μ' αγαπάς..
Να σ' αγαπήσω!


Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina73


1 σχόλιο:

  1. Excelente poema! me gusta y la imagen muy bonita!
    sentimiento muy tierno.
    Un abrazo y feliz fin de semana,María!

    Hyryt

    ΑπάντησηΔιαγραφή