Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Αγάπα με ψυχή μου!!

''ΑΝΑΣΑ ΖΩΗΣ''

Άρχισαν τριγύρω
 τα πάντα να μου μιλάνε.
Και τ’ άνθη της φύσης
 να μου χαμογελάνε.
Έπαιζε η ζωή μου
θαρρείς ένα  παιχνίδι.
Κάθε μέρα φάνταζε
 αγάπης πανηγύρι.

Νόμιζα πως όνειρο ζω
 και το πρωί θα φύγει.
Την γεύση σου επάνω μου
 έχω απ' τα χείλη.
Με εικόνες του πάθους σου
κοιμάμαι, ξυπνάω.
Με σώμα και ψυχή
 να σε παρακαλάω.

Αισθήσεις ανυπόμονες
 τα χάδια σου γυρεύουν.
Λαίμαργα πρωινά φιλιά
το φιλί σου κλέβουν.
Να νιώσουν παλμούς
τον σφυγμό της καρδιάς σου.
Ψηλά κύματα ν’ ανέβουν
 μες στα κύτταρα σου.

Στην αγκαλιά σου κράτα με
 ν' ανάψουν τ' αστέρια.
Κλείσε με σφιχτά
μες στα ζεστά σου χέρια.
Στην σκέψη μόνο μέθυσα
 κι έμεινα μαγεμένη.
Κύλησε δάκρυ καυτό
 στο σώμα μου που καίει.

Ανάσα μου θερμή πνοή
 πως τρέμω μην σε χάσω.
Τον εφιάλτη που είδα χτες
 πρέπει να ξεχάσω.
Χρόνια σε ονειρευόμουν
 σε ήθελα κοντά μου.
Να μου χαμογελάς εσύ
να είσαι ο έρωτάς μου.

Ζήτησα κάθε μυστικό
 να έχω της ψυχής σου.
Μια λέξη μου ψιθύρισες
 θα μείνω στη ζωή σου.
Βυθίστηκα και χάθηκα
στη λίμνη των ματιών σου.
Σ' αγάπησα όταν άκουσα
 τον πρώτο στεναγμό σου.

Ώρες παραδομένη
μες στα δικά σου λόγια.
Στο πέλαγος της ηδονής
πνίγομαι και τώρα.
Στιγμές μεγάλης προσμονής
 ετοίμασα για σένα.
Να μου ξυπνήσεις τόλμησες
 πάθη αγριεμένα.

Ήρθες να σβήσεις πυρκαγιά
 που 'χω στα σωθικά μου.
Ως στα βαθιά κοιλώματα
στον πόθο της φωτιάς μου.
Γυμνός στις φλόγες πέρασες
 σύνορα της αγάπης.
Και μέσα μου σ' έκρυψα
 γλυκέ λαθρεπιβάτη..

Σημάδια πόνου φλογερά
άφησες στο κορμί μου.
Στης γαλήνης τον κόλπο
 ταξίδεψες μαζί μου.
Και δυο ανάσες γίναν μια
όρισαν την πνοή μου.
Σαν μια καρδιά που είναι δυο
έγινες η ζωή μου.

Αγάπα με ψυχή μου!!



Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012


Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina73

1 σχόλιο:

  1. Είναι σαν να κοιτας στο άπειρο ..να ψαχνεις τη χαμενη ομορφια του κόσμου ..και τελικά να την βρίσκεις ..δίπλα σου μεσα στους στίχους σου
    Μαρία ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή