Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Οδηγός των Αισθήσεων




_Ο πιο μεγάλος Κίνδυνος;
Είναι η έμπνευσή μου..
Στάζει μελάνι στο χαρτί
με όνειρα της ζωής μου.

_Η πιο μεγάλη Στιγμή;
Ήταν το σ' αγαπώ σου..
Τότε μια ευχή ψιθύρισα
να 'μαι το μυστικό σου.

_Το πιο μεγάλο Ταξίδι;
Ήταν ως την ψυχή σου..
Και την καρδιά μου κράτησες
ως λάφυρο δική σου.

_Ο πιο μεγάλος Πόθος;
Μέσα στην αγκαλιά σου..
Γεννιέμαι, αργοπεθαίνω
στους χτύπους της καρδιά σου.

_Η πιο μεγάλη Χαρά;
Της ανάσας σου, η πνοή..
Κάθε ίνα στο κορμί μου
την ορίζεις μόνο εσύ.

_Το πιο μεγάλο Όνειρο;
Ήταν τα δυο σου μάτια..
Σαν τα κοιτάζω χάνομαι
και γίνομαι κομμάτια.

_Ο πιο μεγάλος Λογισμός;
Της μορφής σου, η σκέψη..
Άφησα χώρο στο μυαλό
μόνιμα να χωρέσεις.

_Η πιο μεγάλη Πτήση;
Στον ουρανό σαν με πας..
Όλα σου τα παραδίνω
όταν για έρωτα μιλάς.

_Το μεγαλύτερο Φως;
Εσύ είσαι, φανερώσου..
Φεγγάρι μου, το πιο λαμπρό
κράτα με, στο πλευρό σου.

_Ο πιο μεγάλος Καημός;
Είναι τα δάκρυά σου..
Κι άλλη φορά, θες να στο πω:
Eίμαι μόνο δικιά σου.

_Η μεγαλύτερη Αγάπη;
Θα σου το πω και πάλι..
Είσαι ο άνθρωπός μου
του πάθους μου, η ζάλη.

_Το πιο μεγάλο Βράδυ;
Ήταν στο πρώτο μας φιλί..
Στα ωραιότερα μέρη
ταξιδέψαμε της γης.

_Η πιο μεγάλη Στροφή;
Που σ' έχω και δεν σ' έχω..
Στο ποίημα μέσα σε ζητώ
την έλλειψη ν' αντέχω.

_Το πιο μεγάλο Σκοτάδι;
Είναι όταν μου λείπεις..
Τριγύρω ψάχνω να σε βρω
ζω με τις αναμνήσεις.

_Τα μεγαλύτερα Λόγια;
Ήταν μες στη σιωπή σου..
Εσώκλειστη παρέμεινα
μέσα στη φυλακή σου.

_ O οδηγός των Αισθήσεων;
Είναι τα βήματά σου.
Βραδιάζω, ξημερώνομαι
θέλω να 'μαι κοντά σου.

_Οι μεγαλύτερες Ώρες;
'Οταν σε περιμένω..
Γυμνά τα όνειρά μας
κρυώνω και αρρωσταίνω.

_Ο πιο μεγάλος Θάνατος;
 Να μην σε χάσω τρέμω.
Στην σκέψη πως δεν μ' αγαπάς
αρνούμαι, ν' ανασαίνω._

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου