Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

΄΄ΕΙΣΑΙ''



Eίσαι η Απάντηση
στα Ερωτήματά μου.
Eίσαι εσύ ο Έρωτας
το χρώμα της Χαράς μου.

Eίσαι εκείνο τ' Όνειρο
που ήρθες απ' τα Παλιά.
Eίσαι εσύ η Αγάπη
που έκρυβα στην Καρδιά.

Eίσαι η Σιωπή μου
 που ήθελα τα Βράδια.
Eίσαι η Στιγμή μου
 που σε κρατούσα Πάντα.

Eίσαι το Τραγούδι
 μες στα δικά μου Χείλη.
Eίσαι το Μυστικό
 της Εποχής εκείνης.

Η Γλυκιά ανάμνηση
στη θλίψη των Ματιών μου.
Eίσαι η Νοσταλγία
που μένεις στο Πλευρό μου

Eίσαι εσύ η Μοίρα
 που με Αιχμαλωτίζεις.
Eίσαι η Λογική
που Λάθη δεν μ' αφήνεις.

Eίσαι στο Ταξίδι
το Χάρτινο βαρκάκι.
Eίσαι ο συνειρμός
η Έμπνευση για να 'ρθει.

Eίσαι το Λιμάνι
μέσα σου ν' Αράξω.
Eίσαι εσύ ο Λόγος
που 'χω για να Υπάρχω.

Eίσαι η Ανάσα
ως στην στερνή Πνοή μου.
Eίσαι μία Στάλα
απ' τη χρυσή Βροχή μου.

Eίσαι σαν παλιό Κρασί
Νεράκι θα σου ρίξω.
Eίσαι εσύ το Αίνιγμα
σαν Γρίφο θα σε λύσω.

Eίσαι το Χαμόγελο
που θες να με Στολίζεις.
Eίσαι εσύ η Δύναμη
Κουράγιο να μου δίνεις.

Eίσαι ότι Επιθυμώ
και θέλω ν' Αποκτήσω.
Στα όνειρα τα Ζωντανά
 μέσα τους θα σε Κρύψω.

Eίσαι η Ελπίδα
που φωλιάζει στη Ψυχή μου.
Eίσαι ο Άνθρωπός μου
 καλώς ήρθες, στη Ζωή μου.

Δεν θέλω να συγκινηθείς
ούτε και να δακρύσεις.
Τα λόγια μου όμως φύλαξε
ποτέ μην τα σκορπίσεις.



Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2012


 Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina73

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου