Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Ταξίδι στο κορμί σου




Ταξίδι στο κορμί σου
πάλι θα ξεκινήσω.
Στ ' απόκρυφα τα μέρη σου
 θέλω να περπατήσω.

Άπλωσα την παλάμη μου
χάδι στο πρόσωπό σου.
Δάκρυα είδα να κυλούν
στην άκρη των ματιών σου.

Πάνω στο στήθος ξάπλωσα
κι άνθισε όλη η γη μου.
Tην καρδιά μου ανάστησες
γιάτρεψες την πληγή μου.

Τα χείλη μου ανυπόμονα
έψαχναν τα δικά σου.
Φιλί ζωής περίμεναν
τη γεύση την γλυκιά σου.

Κι ο Έρωτας πήρε φωτιά
στ' άσπρα τα σεντόνια.
Κατάσαρκα σε φόρεσα
ν' αντέξω, το Χειμώνα.

Στάζει βροχή στο μέτωπο
το πάθος ζωγραφίζει.
Στο σώμα σου το ποθητό
τρέμοντας σαν αγγίζει.

Επιθυμίες μου ξύπνησαν
σ' ένα άλλο μονοπάτι.
Τον κόσμο έχασα με μιας
στης ηδονής τα βάθη.

Δρόμους νέους συνάντησα
το χθες να το ξεχάσεις.
Στα σύνορά μου πέρασες
γυμνός λαθρεπιβάτης.

Κάθε μου κύτταρο ζητά
να μπει, μες στο δικό σου.
Χιλιάδες λόγια πνίγονται
στον έντονο, ρυθμό σου.

Ταξίδι στο κορμί σου
ως την κορύφωσή σου.
Χαρίστηκα, σ' εσένα
σώμα, ψυχή δική σου.

Όρκους αγάπης, σου έδωσα
μέσα απ' την ψυχή μου.
Σε λάτρεψα απ' την αρχή
Άγγελε, της ζωής μου.


Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012

Ποίηση:Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα.
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina73


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου