Τελικά υπάρχουν πολλοί που περιπλανώνται στην αιώνια αναζήτηση του ονείρου. Χαίρομαι που δεν είμαι μόνη, στα ταξίδια αυτά.
Καλώς ορίσατε στης ''Νύχτας τα μονοπάτια''

Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2012

Κρυμμένος θησαυρός

The hidden treasure
Ένα ροδοπέταλο μπορεί να 'ναι:
Ο κρυμμένος σου ολάνθιστος κήπος
ή ολόιδιος της Γης, ο παράδεισος..

Ένα ποίημα μπορεί να 'ναι:
Τόσο απλό με μικρούς στίχους 
βασισμένο σ' ένα μεγάλο όνειρο.
Γιατί η πραγματικότητα 
πολλές φορές, δεν φτάνει..

Ένας φίλος σου μπορεί να 'ναι:
Ένα παλιό, αρχοντικό βιβλίο
κι ο χρόνος που περνάτε μαζί
του δίνει περισσότερη αξία..

Μια καρδιά μπορεί να είναι:
Ένας αμύθητος θησαυρός
που όσο κι αν τον σπαταλάς
εκείνος πάλι θα πλουτίζει..

Μια ασήμαντη πράξη μπορεί να 'ναι:
Πολύ φτωχή για εσένα, στα μάτια όμως
ιδιαίτερα των φτωχών, πολύ σπουδαία..

Μια αγάπη μπορεί να 'ναι:
Σε δυο κορμιά στη μέση μοιρασμένη.
Στο ένα να ζει, να κατοικεί
στο άλλο η μισή και να πεθαίνει..

Η Θεϊκή αγάπη μπορεί να 'ναι:
 Το  σύμπαν όλο κι αυτό όλο το σύμπαν 
να είσαι μονάχος σου και μόνο, εσύ..

Της ζωής η σκάλα μπορεί να 'ναι:
 Θεόρατη και οπτικά,  μεγάλη.
Μα βλέπεις, πως η ίδια η ζωή 
φεύγοντας είναι πολύ μικρή..

Ο εαυτός σου μπορεί να 'ναι:
Μοναχός του, μα αν δεν τον είχες
 κι αυτόν, ποιον άλλον, θ' ανεχόσουν;

Οι άνθρωποι μπορεί να 'ναι: 
 Αδύναμοι κυνηγώντας το σήμερα.
Λησμονώντας το πόσο δυνατοί ήταν
περνώντας την μέρα μες στο χθες..

Οι αναμνήσεις σου μπορεί να 'ναι:
Το αδιέξοδο της φυγής εκεί να χάνεσαι.
Το καταφύγιο που θες για να κρυφτείς.
 Μα και ισόβια, η δική σου φυλακή 
 μ' ελάχιστο το φως τους, για να ζεις..

_Στο πρώτο μας Όνειρο: 
Τον κόσμο σου είδα, μονάχα κι εμένα.
_Στο πρώτο μας Παραμύθι:
Ήσουν στους ήρωες, ήρωας κι εγώ.
_Στο πρώτο μας Σχέδιο:
Στον ήλιο ήσουν κι εγώ στο φεγγάρι.
_Στο πρώτο μας Ποίημα:
O στίχος μου ήσουν και δίπλα σου εγώ.
_Στην πρώτη Στροφή μας:
Ναι εγώ είμαι μπροστά σου και πάλι..
Μ' ελπίδες σου γράφω, για ότι αγαπώ.

Το πνεύμα της ψυχή σου μπορεί να 'ναι:
Ο οδηγός, στον δρόμο των αισθήσεων.
Μα προσοχή, αυτό μην το ξεχάσεις..
Το τιμόνι, στο χέρι σου, τ' ορίσεις εσύ.
.
Το γρηγορότερο ταξίδι μπορεί να 'ναι:
Ουσιαστικά της σκέψης σου.
 Μα το μόνο βέβαιο είναι..
 Πως η διάρκεια της διαμονής
κι ο χρόνος της επιστροφής
 ..είναι δική σου επιλογή._

Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Ποίηση: Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα. 
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina '73

Κρυμμένος θησαυρός



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου