Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Κρυμμένος θησαυρός

The hidden treasure
Ένα ροδοπέταλο μπορεί να 'ναι:
Ο κρυμμένος σου ολάνθιστος κήπος
ή ολόιδιος της Γης, ο παράδεισος..

Ένα ποίημα μπορεί να 'ναι:
Τόσο απλό με μικρούς στίχους 
βασισμένο σ' ένα μεγάλο όνειρο.
Γιατί η πραγματικότητα 
πολλές φορές, δεν φτάνει..

Ένας φίλος σου μπορεί να 'ναι:
Ένα παλιό, αρχοντικό βιβλίο
κι ο χρόνος που περνάτε μαζί
του δίνει περισσότερη αξία..

Μια καρδιά μπορεί να είναι:
Ένας αμύθητος θησαυρός
που όσο κι αν τον σπαταλάς
εκείνος πάλι θα πλουτίζει..

Μια ασήμαντη πράξη μπορεί να 'ναι:
Πολύ φτωχή για εσένα, στα μάτια όμως
ιδιαίτερα των φτωχών, πολύ σπουδαία..

Μια αγάπη μπορεί να 'ναι:
Σε δυο κορμιά στη μέση μοιρασμένη.
Στο ένα να ζει, να κατοικεί
στο άλλο η μισή και να πεθαίνει..

Η Θεϊκή αγάπη μπορεί να 'ναι:
 Το  σύμπαν όλο κι αυτό όλο το σύμπαν 
να είσαι μονάχος σου και μόνο, εσύ..

Της ζωής η σκάλα μπορεί να 'ναι:
 Θεόρατη και οπτικά,  μεγάλη.
Μα βλέπεις, πως η ίδια η ζωή 
φεύγοντας είναι πολύ μικρή..

Ο εαυτός σου μπορεί να 'ναι:
Μοναχός του, μα αν δεν τον είχες
 κι αυτόν, ποιον άλλον, θ' ανεχόσουν;

Οι άνθρωποι μπορεί να 'ναι: 
 Αδύναμοι κυνηγώντας το σήμερα.
Λησμονώντας το πόσο δυνατοί ήταν
περνώντας την μέρα μες στο χθες..

Οι αναμνήσεις σου μπορεί να 'ναι:
Το αδιέξοδο της φυγής εκεί να χάνεσαι.
Το καταφύγιο που θες για να κρυφτείς.
 Μα και ισόβια, η δική σου φυλακή 
 μ' ελάχιστο το φως τους, για να ζεις..

_Στο πρώτο μας Όνειρο: 
Τον κόσμο σου είδα, μονάχα κι εμένα.
_Στο πρώτο μας Παραμύθι:
Ήσουν στους ήρωες, ήρωας κι εγώ.
_Στο πρώτο μας Σχέδιο:
Στον ήλιο ήσουν κι εγώ στο φεγγάρι.
_Στο πρώτο μας Ποίημα:
O στίχος μου ήσουν και δίπλα σου εγώ.
_Στην πρώτη Στροφή μας:
Ναι εγώ είμαι μπροστά σου και πάλι..
Μ' ελπίδες σου γράφω, για ότι αγαπώ.

Το πνεύμα της ψυχή σου μπορεί να 'ναι:
Ο οδηγός, στον δρόμο των αισθήσεων.
Μα προσοχή, αυτό μην το ξεχάσεις..
Το τιμόνι, στο χέρι σου, τ' ορίσεις εσύ.
.
Το γρηγορότερο ταξίδι μπορεί να 'ναι:
Ουσιαστικά της σκέψης σου.
 Μα το μόνο βέβαιο είναι..
 Πως η διάρκεια της διαμονής
κι ο χρόνος της επιστροφής
 ..είναι δική σου επιλογή._

Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Ποίηση: Μαρία Πεπικίδου
Σεβαστείτε τα πνευματικά δικαιώματα. 
Σας ευχαριστώ.

Poem by, toxotina '73

Κρυμμένος θησαυρός



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου