Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Μεγάλα Όνειρα



Big Dreams 


Εγώ στα είπα όλα, όσα ήθελα να πω.
Σ' αγαπώ μ' αυτό δε φτάνει
ποτέ δε θα 'ναι αρκετό.

Μια αγκαλιά θε να σου δώσω
κι ένα γλυκό φιλί στα χείλη.
Μια υπόσχεση ν' αφήσω
πως θα 'μαι εδώ, ότι και να γίνει.

 Ξέρω πως θα ‘ρθουν κι άλλα καλοκαίρια.
Ξέρω πως φεύγει γρήγορα και ο καιρός.
Ξέρω πως ήτανε γραφτό μου
να 'ρθεις στον δρόμο το δικό μου
και να σ' ερωτευτώ..

Όλα μπορώ να τα ξεχάσω όλα σε μια στιγμή.
Μου είναι αδύνατον όμως Εσένα..
Ξέρεις γιατί;

Γιατί, χωρίς εσένα,  εγώ πεθαίνω.
Και κάθε βράδυ μεγάλα όνειρα
εσένανε προσμένουν.

Και δεν με νοιάζει τίποτα σ' αυτήν την Γη.
Φτάνει κοντά μου να σε νιώθω
και να 'μαστε μαζί.

Εμείς οι δυο και μια καινούρια αρχή.
 Εμείς οι δυο κι απ΄ τα λάθη μας
θ' αρχίζει πάλι η ζωή._


Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2011


Ποίηση: Μαρία Πεπικίδου


Μεγάλα Όνειρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου